Ahoj v novém roce 2018

Ahojky všichni.

Tak se po delší pauze hlásím v novém roce 2018, do kterého vám všem se svou smečkou přeji hlavně zdraví, hodně pohody, měkký a teplý pelíšek, a také plnou misku žrádla.

První víkend po Novém roce jsem si vyšla s páníčkem a malou paničkou na dopolední procházku. A měla jsem štěstí, protože jsem po dlouhé době potkala jezevčí kámošku. Jmenovala se Didinka. Byla o rok mladší, a tudíž mnohem více prdlejší než já. Lítala jako poděs, tedy jako já, když jsem byla štěndo, a nebyla k utahání.

A byla s ní fakt sranda. No koukněte, jak se předváděla. Prý ať se jí podívám na její nádherné zuby. No prostě zuby odrostlého štěněte. Důležité je, že jsme si pořádně zaběhali a zadováděli.

Tak vám štěkuju za vaši pozornost  :-)  a mějte se fajn. Vaše Freny se svou smečkou.