Pozdrav z letní dovolené

To nám to letí. Už jsou skoro za námi celé prázdniny, a tak se mohu pochlubit co jsem na nich letos zažila. Byla jsem letos opět s páníčky u vody. Když byla klidná hladina, tak jsem si i dobrovolně zaplavala. Bylo to super, a hlavně nebylo tak strašné vedro jako v Praze. Ale voda byla super teplá, protože sluníčko, které svítilo pořad, tedy krom noci :-), jí dokonale prohřálo. Pak jsem se válela v písku a trénovala ležing, ve kterém mne asi nikdo nepřekoná. Také jsme chodili na procházky do lesa. To bylo snad ještě lepší.

Potkala jsem plno psích kamarádů, ale jezevčíků tam bylo opravdu poskromnu. Dva krátkosrstí, a to jeden z nich navíc byl pěkný pošuk. Svou paničku neposlouchal a pořád něco vyštěkával. No hrůza. Kdyby jej prý (dle slov té paničky) pustila, tak by jej už nikdy nenašla. To já mohu běhat na volno a pořád jsem v dohledu páníčků a pěkně si je hlídám. To jsem prostě celá já. A tady ukázka mého superkukuče. Lépe to umí prý jen moje mamča Asterka. Ale já také pilně trénuji ;-).

Tak se mějte a zas někdy tady nebo někde jinde na shledanou.