Velké setkání dlouhosrstých trpasličích a králičích jezevčíků- neboli "První setkání AlfaStar" - KOCHÁNKY nora Slepeč

Tak je tu nový Příspěvek. Tentokrát Příspěvek s velkým "P", jelikož mám za sebou velkolepou událost, na kterou jsem se moc těšila. A nejen já. I moji páníčci. A vyšla naprosto super. Bylo to velké setkání s mnoha dalšími jezevčíky z AlfaStar. Tedy s jezevčíky z chovných stanic "Alfa Samuel" a "Of Elven Star". A samozřejmě s jejich páníčky a dalšími spřátelenými čtyřnohými kamarády. Vše vyšlo na jedničku. Dobrá nálada, hojná účast a nádherné počasí. No posuďte podle fotek sami. Celkem se tu sešlo neuvěřitelných 36 dlouhosrstých jezevčíků - převážně trpasličích a pár králičích.

Raphael Alfa Samuel

 

Reina Primavera Alfa Samuel

 

Navíc pro mne se tu konala jedna veliká premiéra. Poprvé jsem se setkala s liškou. Nejdříve mi lišku představili v kleci, a tak jsem jí hlasitě pozdravila štěkáním, a to téměř nezastavitelným, za což jsem byla pochválena. Pak jsem se poprvé podívala za liškou do umělé nory, kterou vidíte na další fotce za mnou.

Už první pokus se mi celkem povedl. Hlášení, tedy štěkání bylo opět oceněno. První cesta norou byla sice z mé strany opatrná, ale ne vůbec marná. Zasekla jsem se na chvíli jen na jednom místě, kde jde nora prudce dolu a pak nahoru. No nejsem přeci praštěná, abych se vrhala někam bezhlavě, kde to neznám. Když jsem toto místo překonala, byla to už brnkačka a na konci jsem zas nádherně hlásila. Byla jsem moc pochválená. O pár desítek minut jsem si to zkusila znovu. To jsem už věděla do čeho jdu a byla jsem prý úžasná. Celou noru jsem dala za pár sekund a hlášení bylo z mé strany také znamenité. No, páníček se poté dmul ještě hodně dlouho pýchou. A ostatní také nešetřili chválou. Prý jsem talent. Tak to prý na první, resp. na druhý pokus umí tak jedna ze čtyřiceti. To koukáte, co? No já koukala také, jak mě to baví a jak mne za tu jednoduchou a pro mne přirozenou věc chválili. A to se to někdo prý musí učit i mnoho měsíců. No, tak to by stačilo. Přestaňme se tu rozplývat nebo ještě zpychnu a nebude se mnou a páníčkem řeč. Mějte se všichni fajn a štěkuji za vaši pozornost, pokud jste vydrželi až do tohoto místa. :-)