Velikonoční svátky

Zdravím váš všechny. Tak doufám, že jste si všichni užili velikonoční svátky jako já. Byla jsem s páníčky na chatě, a i když bylo chladněji, měli jsme docela štěstí i na sluníčko. Rosničky nás sice strašily, že bude ošklivě, asi se bály velikonočního výprasku kdyby slíbily sluníčko a pak by bylo zataženo a pršelo, ale naštěstí se jim ta předpověď nevyplnila. :-) No posuďte sami.

Sice nějaké kapky spadly, ale nejsem přeci z cukru, tak mi to fakt nevadilo. Ráno jsem chodila běhat s páníčky a byla to paráda. Pokaždé jsme dali okruh 3,5 - 4 km, takže pohybu jsem měla konečně dostatek.

I na zahradě jsem lítala jak poděs. Venku mě to prostě svědčí. Na zahradě jsem pak honila ptáky a rozhrabávala krtince. Ale naštěstí jsem nic neulovila, jak konstatovali páníčci. Ale myslím si, že pokud bych ulovila toho drzého, černého, protivného, smrdutého, hnusného, … no těch jmen a přívlastků dostal opravdu hodně, prostě toho krtka co zničil naší zahradu, tak v tomto případě by měli páníčci určitě ve skutečnosti velkou radost. Škody po něm totiž likvidovali skoro celé dva dny. No asi je to fakt pěknej prevít. Dokonce museli koupit semena trávy a zničená místa znovu oset. A že jich bylo. Jo a tady jsem se ale zas vybarvila. Zjistila jsem, že ta semínka jsou dobrá, a tak jsem je začala po páníčkovi sbírat – stačilo jít za ním, a lehce olizovat osetá místa a oni se mi ta semínka lepila na jazyk. Byla jsem v tom hodně úspěšná – tam kde jsem prošla, skoro žádné nezbylo. Bohužel to páníček hned zjistil a tak jsem měla šlus. Pak už po sobě ty dobrá semínka hned zahrabával a udusával, a pořád mě hlídal. :-(

Jinak o velikonoční pondělí jsem byla taky vyšupaná, tak určitě neuschnu. :-)  

Tak se mějte fajn a zas někdy ... štěkuji vám za pozornost :-)