Vlny já prostě "žeru" ...

Páníček se o víkendu prohrabal nějakými záběry z mé dovolené, a našel několik fotek, které dokládají, jak miluji vodu a zejména vlny. Nebo spíš tu "pěnu" na nich :-). Tu fakt "žeru". No koukněte sami.

To koukáte co? Na vlny občas číhám i z pláže a čekám, až se nějaká odváží ke mně blíž. Nejdřív dělám že nic a pak ... zaútočím. A oni se nebrání. :-)

Prý to nejsou žádné velevlny, říká páníček, ale některé byly větší než já. Tak nezpochybňujte mou odvahu. Chtěla bych vás vidět, zda byste se takto postavili vlně, která bude mít metr sedmdesát. Hmmm. Došly vám slova, co?

A tady je jedna vlnka, která překvapila i páníčka, ale vyšel z toho docela zajímavý záběr. Já tu vlnu samozřejmě viděla, tedy jak se blíží, ale nehnula jsem ani brvou a čekala jsem, jak se z toho páníček vylíže ... ale raději mu to neříkejte, aby mě neměl za podlého raťafáka .... :-) 

Ta byla, co ... :-) Tak se mějte fajn ...

Vaše Freny