Naše první výstava

Dnes jsem byla poprvé na výstavě, kde jsem se předvedla ve třídě štěňat (Jezevčík králičí dlouhosrstý) a odvezla si hodnocení VN1 - tedy velmi nadějná. :-)

Moc jsme si to všichni užili. Jednak proto, že jsme se viděli s Elzou, Orinem (Helevorn Hyarmentir of Elven Star), Florance, Delphine a jejich doprovodem, kterým byl Briánek spolu s Fianou a Narsilkem - a samozřejmě s jejich páníčky a paničkami. Dorazili ale i další.

Nejvíc jsem si zadováděla se segrou Florance - foto dole.

A tohle jsem já (ta fešanda vlevo) a moje ségra Florance (samozřejmě ta vpravo). Takhle jsme se opatrně pozdravili :-) - přeci jenom nás jezevčíků zde bylo víc než dost, a nemohu na každého hned skočit, když pořádně nevím s kým mám tu čest.

Po opatrném očichání jsme začali spolu zas řádit.

Škoda jen, že nemohli přijet i zbývající sourozenci - tedy Faradey Frodo a Freya. Frodýskovi totiž byli na dovče.

Nejvíce se na výstavě zadařilo fešákovi Orinkovi - pobral co mohl :-) - V1, CAJC, BOJ, BOB, BIG Junior a BIG!!! No že je nádherný.