XI. Hanácká národní výstava psů - Brno

Dnes jsem se zúčastnila Hanácké národní výstavy psů v Brně. Ráno byla v Brně pořádná ledovka, ale dorazili jsme v pořádku. Rovnou prozradím, že cesta zpět už byla bez ledovky a jiných komplikací.

V kruhu se mnou šly další dvě fenky. Obě byly mladší skoro o dva měsíce, a byly z jednoho vrhu – k nerozeznání. Dinke Elimar Doubrava a Dorothea Elimar Douhrava - narozené 10.6.2015. Paní rozhodčí se na mně nelíbilo, jak jsem velká – tedy že jsem v podstatě už „trpaslík“ (to zní vtipně, co? jsem prý velká, tedy trpaslík :-) ). Sice mi při měření utáhla pásmo kolem hrudníku na 30 cm, ale měla jsem pocit, že se mi na chvíli zastavilo srdíčko, jak to zatáhla. Řekla páníčkovi, že jsme měli jít "s trpaslíky" a ne jako "králicí", ale v době kdy mne přihlásili, jsem měla ještě obvod hrudníku 28 cm. Na fotkách je vidět, že jsem z nás tří největší. Ale zase když vezmu, že jsem skoro o 2 měsíce starší, tak to není takový rozdíl.

Problémy měly ostatní v předvedení. Jedna z "déček" Elimar Douhrava vůbec nechtěla chodit a druhá taky z kruhu nebyla nadšená, a tak tam byl docela zmatek. 

Dostala jsem ale hezké hodnocení VN a i hezký posudek, ale až jako druhá – tedy VN2. Páníček měl dojem, že mne paní rozhodčí nechtěla poslat do další soutěže VN1 jako zástupce "králíků", a tak v pořadí přede mnou skončila jedna z "Doubrav". Ale nic si z toho neděláme. Pro páníčky jsem stejně byla nejkrásnější. :-))))

Na této fotce nahoře, která se mi teda ale vůbec nelíbí, vypadám, že jsem pořádně tlustá. Ale to je naprostý klam. Musím se dokonce přiznat, že jsem shodila 250g. Nyní vážím 4250g.

 

Junior Handling – mladý vystavovatel

Terezka se mnou zkusila jít v soutěži Junior Handling – tedy mladý vystavovatel. Byla to její první soutěž, ale i tak byla zklamaná, že to nebylo lepší. Všichni jsme ji těšili, že je to hezké hodnocení (50 bodů z 60), když se jedná o její první start, a cílem mělo být si vše "vyzkoušet" a seznámit se s podmínkami a případně záludnostmi soutěže. Nejvíc ale Terezku mrzelo, že jí paní rozhodčí vytkla, že nedodržela pravidlo, že já, tedy pes či fenka, musím být mezi handllerem a rozhodčím. Přitom Terezka je přesvědčená, že toto pravidlo neporušila.